search

Érdekes és egyben hasznos kérdőívvel keresi meg a hazai teniszezőket a Debreceni Egyetem és az MTSZ. A felmérés célja a teniszezői szándékok felmérése.

Az anonim kérdőív azt kutatja, milyen belső és külső motivációk, hátráltató tényezők vannak, amelyek segítik vagy éppen nem segítik a teniszezőket.

Április közepéig várják a válaszokat, 8-10 percet igényel az online kitöltés.

 

Te miért teniszezel? Most elmondhatod, hogy milyen célok vezetnek téged a teniszpályára! Mindenki véleménye számít, aki már legalább egyszer fogott teniszütőt a kezében.

Segítsd a Debreceni Egyetem és a Magyar Tenisz Szövetség közös kutatását a kérdéssor kitöltésével!

Kedves Kitöltő!

Sportbaráti körben, így a teniszpályán is elfogadható megszólítási forma a tegezés, így kérünk Téged, engedd meg nekünk, hogy a kérdőív során tegező hangnemben tegyük fel kérdéseinket.

A Magyar Tenisz Szövetség és a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar oktatójának a közös kutatási kérdőívét látod. A kutatás célja, hogy széles körben felmérjük a hazai teniszezők (rekreációs, amatőr, verseny, profi) tenisz sporthoz kapcsolódó motivációját, azaz megtudjuk, hogy milyen célok vezetnek téged a teniszpályára és milyen tényezők akadályoznak meg abban, hogy eljuss oda.

A kérdőív kitöltése önkéntes és anonim! Amennyiben észrevételed, kérdésed lenne, keress minket bátran az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.

A válaszok megadásánál alapvetően a COVID előtti, illetve a korlátozás nélküli állapotot kell alapul venni.

A kérdőív kitöltése kb . 8-10 percet vesz igénybe.

Együttműködő segítségedet előre is köszönjük!

 

„A kutatás elkészítését az EFOP-3.6.1-16-2016-00022 számú projekt támogatta. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.”

A kérdéssorok összeállításának alapjai:
H-SMS kérdéssor (7. kérdés)
Paic R. – Kajos A. – Meszler B. – Prisztóka Gy.: A magyar nyelvű sportmotivációs skála (H-SMS) validációja és eredményei.
Magyar Pszichológiai Szemle, May 2018 p. 182 munkája;
További kérdések összeállítása Funk, C.D. – Alexandris K. – McDonald H. (2016): Sport Consumer Behaviour, Marketing Strategies, 6. (9. kérdés) és 11. (Beaton et al., 2011-re hivatkozva) (8. kérdés) fejezet alapján.

Kérjük segítsük a munkájukat és töltsük ki minél többen a kérdőívet!

Kérdőiv kitöltése itt is! Kattints a linkre: https://forms.gle/Cfzf69o7fkaEzq1h7

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Functional
Tools used to give you more features when navigating on the website, this can include social sharing.
AddThis
Accept
Decline