Érdekes és egyben hasznos kérdőívvel keresi meg a hazai teniszezőket a Debreceni Egyetem és az MTSZ. A felmérés célja a teniszezői szándékok felmérése.
Az anonim kérdőív azt kutatja, milyen belső és külső motivációk, hátráltató tényezők vannak, amelyek segítik vagy éppen nem segítik a teniszezőket.
Április közepéig várják a válaszokat, 8-10 percet igényel az online kitöltés.
Te miért teniszezel? Most elmondhatod, hogy milyen célok vezetnek téged a teniszpályára! Mindenki véleménye számít, aki már legalább egyszer fogott teniszütőt a kezében.
Segítsd a Debreceni Egyetem és a Magyar Tenisz Szövetség közös kutatását a kérdéssor kitöltésével!
Kedves Kitöltő!
Sportbaráti körben, így a teniszpályán is elfogadható megszólítási forma a tegezés, így kérünk Téged, engedd meg nekünk, hogy a kérdőív során tegező hangnemben tegyük fel kérdéseinket.
A Magyar Tenisz Szövetség és a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar oktatójának a közös kutatási kérdőívét látod. A kutatás célja, hogy széles körben felmérjük a hazai teniszezők (rekreációs, amatőr, verseny, profi) tenisz sporthoz kapcsolódó motivációját, azaz megtudjuk, hogy milyen célok vezetnek téged a teniszpályára és milyen tényezők akadályoznak meg abban, hogy eljuss oda.
A kérdőív kitöltése önkéntes és anonim! Amennyiben észrevételed, kérdésed lenne, keress minket bátran az
A válaszok megadásánál alapvetően a COVID előtti, illetve a korlátozás nélküli állapotot kell alapul venni.
A kérdőív kitöltése kb . 8-10 percet vesz igénybe.
Együttműködő segítségedet előre is köszönjük!
„A kutatás elkészítését az EFOP-3.6.1-16-2016-00022 számú projekt támogatta. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.”
A kérdéssorok összeállításának alapjai:
H-SMS kérdéssor (7. kérdés)
Paic R. – Kajos A. – Meszler B. – Prisztóka Gy.: A magyar nyelvű sportmotivációs skála (H-SMS) validációja és eredményei.
Magyar Pszichológiai Szemle, May 2018 p. 182 munkája;
További kérdések összeállítása Funk, C.D. – Alexandris K. – McDonald H. (2016): Sport Consumer Behaviour, Marketing Strategies, 6. (9. kérdés) és 11. (Beaton et al., 2011-re hivatkozva) (8. kérdés) fejezet alapján.
Kérjük segítsük a munkájukat és töltsük ki minél többen a kérdőívet!
Kérdőiv kitöltése itt is! Kattints a linkre: https://forms.gle/Cfzf69o7fkaEzq1h7